Wednesday, 28 March 2012

sewa panggung tok aku ??

Assalamualaikum . . oke . sekarang aku nak cter bnda yang jarang korang alami kan . hihi . untung nye lah aku . pecaya tak kalau aku cakap dia buah aty aku tu , sewa 1 panggung wyg tok aku tgok cter cinta kura-kura . iye . aku an dia je ad dlam panggung tu . ta cye? Korang nak kata aku tipu ? mang kite tipu pon . haha . Tapi yang realiti nyer . mang aku an dia je dalam wayang time tu . sebab ktowg 2 owg je yang bli tiket tgok wyg tu . mane tak nye . aku tgok at jusco kepong je pon . hihi . korang msti ta pnah alami cam tu kan . bez kot . aku tkar2 tmpat selama hampir sejam stgah tu . jap dok at couple sit . jap dok tengah2 panggung . haha . jgn jeles la kan . hihi . tu je aku nak cter . saje nak bagi korang jeles . haha . jeles la tu . ngeee ~Oke . bye :)

2 comments: