Wednesday, 14 March 2012

knpa pulaukan dia??

Kenapa harus pulaukan dia or benci kat dia ? hei . semua manusia tak sempurna la awak .  hmm . kite yang tgok , kite y kesian . lg2 aku penah di pulaukan time skola dlu . kesian kan . skg tak dah . ramai kawan da . ngeee ` tapi mang kesian at budak tu . bile dorg wat cam tu kite hanya mampu dengar dan melihat . huhu .Kawan . jgn la pulaukan org . semua org tak sempurna lah . pesanan aku , klau berkawan kawan je . klau perangai baik kte jadikan contoh . klau sebaliknya , jgn di ikut . oke . ta mao cam tu tau . cuba klau kita ad at tmpat dia? Mengis tiap malam tau . lg2 kite ta tau ap salah kite . tu je tazkirah ary nie . ingat ! jgn suke2 nak komen org . . lihat dri sendri dlu oke . asalamualaikum . . .

No comments:

Post a Comment